TVC 't Hoekske TVC 't Hoekske
info@tvchethoekske.tk

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

puma rihanna

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    TVC 't Hoekske -> D.Y.P.-Tornooien
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
CalvinSonmerfield
Newbie

BerichtGeplaatst: 24-04-2020 04:49:31    Onderwerp: puma rihanna Reageren met citaat

De groene en roze kleurstellingen puma sneakers worden geleverd met bijpassende tonale zolen, terwijl de zilveren optie ervoor kiest om te gaan met een witte tussenzool. Nu verkrijgbaar voor $ 175 per stuk, is dit een Puma die je graag zou willen aanpakken? Via: Highsnobiety Author s TakeGeen grote fan van de Puma Disc-lijn, en dat prijskaartje van $ 175 duwt me nog verder weg. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. ICNY, een merk dat bekend staat om hun outdoor lifestyle-kleding, werkt samen met Puma om ons twee dope iteraties van de Puma Ignite hardloopschoen te geven. Laten we, met een thema rond ijs, eens kijken naar deze twee nieuwe kleurstellingen waar je zin in hebt in de woestijn! De samenwerking op de Puma Ignite zorgt ervoor dat het gekleed gaat in twee kleurstellingen die passen bij ijs.

De Vashtie x Puma R698 Gold is een andere sneaker die city grit en city glamour in evenwicht brengt, maar echt de twee verschillende aspecten vastlegt. De Vashtie x Puma R698 Gold houdt een van de meer populaire silhouetten van Puma vast en kleedt deze in een glanzend, metallic gouden bovenwerk. Zwart valt op de tussenzolen en veters en biedt een beetje contrast om de look af te ronden. Als je puma schoenen geïnteresseerd bent in de Vashtie x Puma R698 Gold collab, neem dan vandaag nog contact op met je lokale Puma-dealer voor beschikbaarheid. Bron: Wish ATLAuthor s TakeAm Ik laat een dope collab voorbijgaan met glanzende looks, de beste kleur en een van de beste silhouetten van Puma? Dat is een retorische vraag, toch? Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je puma creeper moet weten.

De look wordt compleet gemaakt met op maat gemaakte inlegzolen en rood / wit gestreepte veters. Als je het leuk vindt wat je ziet, verwacht dan dat deze tegen het einde van de maand internationaal worden uitgebracht. via: sneakers. fr Auteur s TakeGreat samenwerking namens beide partijen. Hoewel ik mezelf niet een paar zie kopen, vind ik het eindresultaat van deze sneakers erg leuk. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Puma heeft een aantal frisse nieuwe kleurstellingen van hun populaire silhouetten geleverd en vervolgens kunnen we verwachten dat de Puma Disc 89 de monochromatische behandeling krijgt. Het pakket zal bestaan uit drie frisse kleurstellingen van de schoen, er zal een rood, zwart en witte versie zijn. Elke Puma Disc 89 is gemaakt met een gevormd synthetisch bovenwerk met een puma suede glanzende afwerking.

De standaardschijf is ook aanwezig in plaats van traditionele veters. Je kunt vanaf 15 augustus een paar van de Puma Disc 89 Billy s Exclusive pakken via de in Japan gevestigde winkel Billy. Het is op dit moment niet bekend of dit pakket in de Verenigde Staten wordt uitgebracht. Bron: Overkill Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Nu Rihanna een van de nieuwste creatieve regisseurs van Puma wordt, is het slechts een kwestie van tijd voordat de allereerste sneaker-collab uitkomt, toch? Of misschien is het al onderweg !? Zouden de sneakers die Rihanna op de bovenstaande foto's draagt, de aanstaande samenwerking zijn? Toen Rihanna iedereen liet weten dat ze de nieuwste Creative Director van Puma zou worden, droeg ze een exclusief paar witte Puma-manden met aa zwarte verhoogde zool.

Nu zien we haar weer Puma-manden dragen die we nog nooit eerder hebben gezien, maar deze keer met een rubberen zool. Laat Rihanna ons de samenwerking zien zonder dat iemand het weet? Als het de collab blijkt te zijn, wat denk je dan? Via: Daily Mail Author s Take Als dit in feite de eerste collab ooit is, ben ik bang om te zeggen dat ik er teleurgesteld over ben. Ik hoop echt van niet. Waar zit de creativiteit hierin? Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Dat weten we allemaal als drie merken samenkomen? Het is een feest. De LC23 x Backdoor x Puma R698-samenwerking is het levende (nou ja, je begrijpt wat ik bedoel) bewijs dat drie een feest is en het werk dat ze doen aan de Puma R698 is verbluffend.

Het Italiaanse modemerk LC23 zet absoluut zijn handtekening onder de samenwerking, want de aandacht voor detail is onberispelijk. Maar Boutique Backdoor en Puma hadden ook nog genoeg te bieden. De nevenschikking tussen het witte leer en de blauwe oxford-stof verhoogt snel de ante, net als de met de hand puma rihanna gestikte tong en de gespikkelde tussenzool. U vindt deze vandaag bij geselecteerde Puma-retailers. Bron: Wish ATLAutors TakeI was in het verleden geen fan van het silhouet. Hoewel ik deze colorway meer leuk vind dan andere, voel ik me niet geneigd tot cop. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Eerder deze week gaven we je een eerste blik op de samenwerking van Solange x Puma: Word To The Woman, vandaag hebben we extra beelden van [img]http://www.courtneyschweiger.com/images/sneaker/puma rihanna-979rcb.jpg[/img] de samenwerking, waaronder een paar de show the shoe on-feet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    TVC 't Hoekske -> D.Y.P.-Tornooien Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: