Dinah Isaiah Newbie
|
Geplaatst: 11-05-2020 02:54:33 Onderwerp: nike air max 2018 |
|
|
Misschien is de redenering nike air max 2018 achter hun teleurstellende 25-jarig jubileumreleases het feit dat Nike het gevoel heeft dat ze niet meer zo hard hoeven te proberen. Ik bedoel, ze weten dat we een kleur zullen kopen die ze hoe dan ook uitbrengen, dus waarom zou je ons iets geven om echt enthousiast over te worden, dat zal het opnemen tegen de groeiende concurrentie van hardlopers van andere merken? Merken als New Balance, Asics en Saucony brengen voortdurend indrukwekkende samenwerkingen uit, wat mede de reden is dat hardlopers in populariteit toenemen.
Toen ik eenmaal hoorde dat deze in februari zouden vallen, had ik echt geen idee of dit een hit of een misser zou worden. Het had eigenschappen nike sale waar mensen van hielden, zoals de Nike-branding en de laserdetails over de bovenkant. De ijsblauwe doorschijnende buitenzool. Met deze release leek Jordan Brand de spijker op zijn kop te slaan. Eentje die ze hebben vrijgelaten, kom ik erachter nike m2k tekno dat ze zaten en dat er een grote run was nadat ze online waren gegaan. Ik ga naar het winkelcentrum en zie ze daar zitten.
De Nike Roshe One staat op het punt vier jaar te vieren sinds zijn debuut in 2012. Het lijdt geen twijfel dat deze sneaker een van de meest succesvolle en relevante releases is geweest die Nike de afgelopen tien jaar op de markt heeft gebracht. Ik kan me alleen het aantal eenheden nike dames voorstellen dat Nike heeft kunnen pushen. Zodra de Roshe-hype in brand vloog, was er niets dat het kon stoppen.
Hoe dan ook, toen Nike en Kobe Bryant het concept van laag uitgesneden basketbalschoenen pushten, kreeg het zowel scepsis als verwondering. Hoe kon een basketbalschoen die geen tastbare bescherming van je enkels bood, je op het veld beschermen? Er waren laag uitgesneden basketbalschoenen voor de Kobe 4, maar niemand drong erop aan dat het niet alleen werkte, maar werd geaccepteerd door de mainstream zoals Mamba deed.
Ik bedoel, hij reed een verdomd paard in die reclame om je aan het lachen te maken en aandacht te schenken aan wat hij probeert te doen. Het hielp ook dat terwijl Kobe deze revolutie voortzette, hij ook op het veld won terwijl hij ze nike techno droeg. Sommigen beweren misschien dat het allemaal om hun hype en marketing gaat en niet zozeer hoe de kenmerkende atleet presteert, maar als Mamba niet in die schoenen had gewonnen, was een scenario waarin Nike Mamba moest vertellen om de laaggehakte droom te verlaten waarschijnlijk op de tafel.
Persoonlijk voelde de Nike Kobe 11 als het besef van waar Mamba en Avar voor gingen met de Kobe 9. Naar mijn mening belemmerd door lagen van lont, lijm en andere vreemde materialen, voelde Flyknit Kobes meer als basketbalschoenen dan bijvoorbeeld een Flyknit [img]http://www.ariahookah.com/images/shoes/nike techno-752vyy.jpg[/img] Racer die je zonder angst op het veld kunt dragen. |
|